Šta smo naučili o marketing trendovima za 2021. na februarskom NET&WORK-u?
Net&Work događaji su oni koji se dugo pamte jer imamo priliku da učimo jedni od drugih.
Prva sreda u aprilu prošla je u znaku PRičanja. Na UMPS radionici, ugostili smo Danila Grbovića koji nam je govorio o promociji, marketingu i važnosti digitalnih komunikacija.
Danilo trenutno radi kao menadžer za digitalne komunikacije na nacionalnoj platformi Srbija Stvara, koja se bavi promocijom kreativnih industrija i srpskog stvaralašta. Uključen je u stvaranje i poboljšanje startup ekosistema, razvoj i mentorstvo mladih preduzetnika.
Kao neko ko je po profesiji novinar, a sada ozbiljan PR – ovac, Danilo nam je svojim primerom razbio predrasudu da su ova dva zanimanja u večito lošim odnosima. Ističe da se mora stvoriti neraskidiva veza između njih i deli sa nama par saveta kako to možemo postići.
Naš član i prolećni predavač kaže da želi da Srbija stvara inspiraciju. Na tu temu, aprilsku radionicu obeležile su tri ključne reči – kreativnost, inovativnost, jedinstvenost. Danilo je pokušao na nas da prenese svoj entuzijazam i dočara nam da je u PR – u i komunikacijama inovativnost jedna od najvrednijih stvari.
Kreativnoj strani PR prethodi, ne tako zanimljiva, ali izuzetno važna faza – istraživanje. Uverio nas je da moramo da znamo sa kim i o čemu komuniciramo, koje PR alate koristimo, da li je neko pre nas već komunicirao, šta je potrebno da znamo o javnostima sa kojom komuniciramo i koliko je bitno stalno osluškivati šta naša publika želi.
Sa ove radionice poneli smo brojne trikove i naučili:
Danilo je predavanje završio porukom da svaki razgovor i svako predstavljanje našeg startapa ili proizvoda predstavlja javni nastup. Time nam je, za kraj, poručuio da budemo pažljivi, mudri i da “…outside of the box”.
Zahvaljujemo se Danilu na dinamičnom i PRoduktivnom predavanju, izdvojenom vremenu i nestrpljivo iščekujemo još bolje rezultate.
Net&Work događaji su oni koji se dugo pamte jer imamo priliku da učimo jedni od drugih.
Iako mladi, motivisani, vredni i voljni da stvaraju i napreduju, mladi nemaju dovoljno isk
Kako da upoznamo novog predsednika a da ne zavirimo jednim delom u njegove misli?