Šta smo naučili o marketing trendovima za 2021. na februarskom NET&WORK-u?

Net&Work događaji su oni koji se dugo pamte jer imamo priliku da učimo jedni od drugih. Tako je bilo i 23. februara, kada su naši članovi izrazili želju da zajedno istražimo novitete u svetu marketinga. Pored znatiželje, on je sada ipak i potreba u svakom biznisu.

Na šta moramo obratiti pažnju kada se bavimo marketing aktivnostima u okviru našeg preduzeća i koji su to trendovi za 2021. godinu, sa nama su podelili naši članovi, profesionalci iz te oblasti.

Diskutovali smo na temu diferencijacije brenda kao jedne od najbitnijih stavki za uspeh mladih firmi i saznali nekoliko praktičnih načina za njeno postizanje.

Nikola Kalinović, brend dizajner i osnivač Talanoa agencije, nas je upoznao sa Clock modelom, koji predstavlja okvir za mapiranje, evaluaciju i dizajn interakcija između kompanije i potrošača. U okviru njega koordinira se aktivnostima počevši od faze pre kupovine, tokom kupovine i nakon kupovine, čijim razlaganjem i unapređivanjem se postiže bolje iskustvo za kupce.

Analizirajući statistike u okviru lojalnosti brendovima zaključili smo gde se nalazi slobodan prostor za stvaranje novih brendova i njihovo pozicioniranje u svesti potrošača.

Koliko nam dizajn može pomoći da se istaknemo u masi ukazao nam je Ilija Dragišić, brend kreator i osnivač kompanije Dimis. Kroz konkretne primere iz prakse upoznali smo se sa kreativnim rešenjima ponovno upotrebljivih ambalaža koje doprinose efikasnosti i ekonomičnosti preduzeća na tom polju. Prošli smo i nekoliko inovativnih ideja promocije brenda putem pakovanja, kao i značaj biorazgradivih ambalaža koja ispunjavaju zahteve očuvanja životne sredine.

Oblast koju ne možemo da zaobiđemo ukoliko želimo da priđemo publici je i content marketing. Kako mu pristupiti i uz njega produbiti odnos sa publikom, stvarajući jedinstvenu zajednicu, objasnio nam je Nikola Vuković, edukator i osnivač agencije Evoke. Nikola nam je na primeru pokazao koliku moć za organske rezultate može da nam pruži negovana i pažljivo građena zajednica koja postaje brendov marketing “od usta do usta”.

Sigurni smo da je ovaj Net&Work podstakao ostale članove na novo “out of the box” razmišljanje i motivisao ih da hrabro implementiraju nove ideje u svom biznisu.

Zahvaljujemo se našim članovima Nikoli, Iliji i Nikoli na podeljenom znanju, korisnim savetima i iznešenom iskustvu, kao i dobroj zabavi prilikom brejnstorminga i umrežavanjanja sa ostalim članovima.