MREŽU

UMPS članovi se okupljaju svakog meseca! Okupljamo šaroliku zajednicu unutar koje je prostor za saradnju između članova neograničen, a jedni drugima uvek su podrška u prevazilaženju izazova.

ZNANJE

Tokom godine organizujemo brojne edukativne aktivnosti iz oblasti poslovanja. Nekada radionice drže gostujući eksperti, a često pozovemo i jednog od naših članova da sa nama podeli svoja iskustva iz kojih svi možemo da učimo.

RAZMENU ZNANJA, ISKUSTAVA I KONTAKATA

Imaš dilemu? Uvek je možeš podeliti sa ostalim članovima preko zajedničke platforme. Upravo zbog toga što okupljamo najrazličitije profile, možeš biti bez brige - neko ima odgovor na tvoje pitanje.

USLUGE BENEFIT PARTNERA

Kako bismo našim članovima preduzetničke muke na početku poslovanja učinili što manjim, kreirali smo i benefit program. UMPS partneri su kompanije koje u mladima prepoznaju snagu i energiju i svoje proizvode i usluge su rade da im ponude po povoljnijim uslovima i tako ih podrže i osnaže.

PODRŠKU

Pored svega navedenog, UMPS tim je uvek tu da čuje potrebe i izazove članova i pomogne kad god je to moguće.

Dolcetti jestive šoljice

Dolcetti jestive šoljice pokrenuo je naš član Marko Ljupković. Podršku u svom novom poduhvatu pronašao je upravo kroz UMPS i to u drugom članu- Milanu Grujiću. Vođeni iskustvom koje Milanova agencija pruža i šansom za dalji razvoj, kompanija Dolcetti otpočela je saradnju sa Infinite Media Group-om. Sada, godinu dana kasnije, kompanija ide u pravcu da bude lider u svojoj oblasti kao inovativna kompanija na tržištu Srbije koja je prva razumela potrebu jestivih šoljica i ostalih jestivih proizvoda, koji su sjajna alternativa plastičnim i kartonskim ambalažama.

Šumska tajna je stigla u Šumadiju!

Mladen Popović i Nikola Stanišić prvi kontakt su ostvarili kao članovi UMPS-a i tom prilikom prepoznali mogućnost za saradnju. Kao kompanija koja se bavi trgovinom prehrambene i neprehrambene robe, Braća Popović doo su uočili potencijal proizvoda Šumska tajna i odlučili da uvrste ove sjajne proizvode u njihovu ponudu. Kako se ovaj ukusan brend fokusira na zdravu ishranu, to je bio dodatan razlog da se nađu na policama marketa Braća Popović. Pored ove uspešne saradnje, cilj im je da do kraja godine uđu i u lokalne trgovinske lance po Srbiji, a prodaja njihovih proizvoda van Beograda i Novog Sada im je jedan od ključnih prioriteta.

Naše dame će zajedno osvojiti evropsko tržište

Znamo da smo uspeli u našoj zamisli onoga trenutka kada se naši članovi odluče da ukrste snage i zakorače u nove zajedničke projekte. Priča o uspešnoj saradnji koju danas delimo sa vama može da se nazove i internacionalnom. Naime, poslovnu saradnju su ostvarile naše članice Aleksandra i Katarina iz marketing agencije Nura sa članicom Marianne, osnivačem brenda Pamela Coromoto. Nura agency trenutno sprovodi oglašavanje webshop-a ovog brenda za celu Evropu.

Prisustvo na UMPS networking događajima sa preko 50 mladih privrednika iz cele Srbije

Pristup edukativnim aktivnostima koje organizuju UMPS i partneri

Podrška UMPS tima u pronalaženju partnera
Pristup UMPS bazi znanja

Uključivanje u UMPS zajednicu (Slack)

Pravo korišćenja benefit programa

Članstvo u Skupštini UMPS-a

*prilikom prvog stupanja u članstvo plaća se upisnina u iznosu od 45EUR