Evropsko-kineski privredni forum u Srbiji
Udruženje mladih privrednika Srbije je u aprilu 2019. godine zajedno sa Asocijacijom za k
Posledica nedostatka jasno definisane strategije su problemi u organizaciji, planiranju, neefikasnost u korišćenju resursa, marketingu i prodaji, nedostatak kapaciteta i na kraju usporen ili negativan rast.
Definisanje strategije podrazumeva inicijativu u bilo kom od ovih domena poslovanja, u cilju boljih rezultata i pobede među konkurentima na izabranom tržištu.
U saradnji sa Privrednom komorom Srbije, organizovali smo radionicu na temu ” Kako kreirati razvojnu strategiju” koju je vodio Nenad Paunović suosnivač Serbian Venture Network (Seven), i organizatora najvećeg investicionog foruma na Balkanu “Belgrade Venture Forum” (BgVF). Imao sreću da radi za više stotina klijenata iz više desetina različitih delatnosti, među kojima su najpoznatiji Mercedes Benz, Delta Holding, Deka inžinjering (A blok), MasterCard, Carlsberg, Piraeus bank, Erste bank, Sandoz, Grand kafa, Cotrugli Business School, Phoenix Pharma, Komercijalna banka, Termorad i mnogi drugi. Radio je i na najvećim projektima podizanja konkurentnosti privrede koje su sprovodili USAID i EU.
Neke od tema kojima smo se bavili na radionici su:
Udruženje mladih privrednika Srbije je u aprilu 2019. godine zajedno sa Asocijacijom za k
Tim UMPS-a imao je priliku da te upozna kao učesnika programa “Osvoji svoju firmu” i
Kako da upoznamo novog predsednika a da ne zavirimo jednim delom u njegove misli?