Content marketing – Borislav Miljanović

Content Marketing – osnova kreativnog razmišljanja u biznisu, a teme o kojima smo razgovarati su:

  • Nove tehnologije i moderni trendovi života nas teraju da promenimo svoj komunikacijski pristup
  • Mediji i kompanije se menjaju i teže – pričanju priča, koje su sa druge strane oduvek bilo deo ljuske prirode bez obzira na vreme i kulturu
  • Kreativni pristup donosi ne samo komunikacijski već i poslovni uspeh

Radionicu je vodio Dr Borislav Miljanović, direktor grupacije Represent System iz Beograda, koju čine specijalizovane agencije za poslovnu komunikaciju. U svojoj oblasti sarađivao je sa multinacionalnim korporacijama, kompanijama iz Srbije i regiona, vladinim agencijama, NGO sektorom. Duže od deset godina radio je kao novinar i urednik brojnih medija. Dobitnik je nagrade za lični doprinos u oblasti komunikacija, nagrade za razvoj marketinške misli, nagrade za Najboljeg menadžera i priznanja za doprinos razvoju PR struke.