Proces kreiranja brenda: Ilija Dragišić

Brend je za kompaniju ono što je reputacija za osobu. Izgradnjom brenda kompanija teži da sa potrošačem razvije dogoročan odnos, zasnovan na poverenju.

Brendiranje se ne odnosi samo na put kojim želite da se u izboru ciljanih potrošača nađete iznad konkurencije, već i način da vas oni percipiraju kao jedinstvenog provajdera rešenja njihovog problema.

Smatra se da je upravo izgradnja brenda danas najznačajnija funkcija marketinga. Baš zbog toga, mora joj se pristupiti temeljno i oprezno, jer može biti veoma bitan fakor odluke da li će vaša poslovna strategija biti uspešna ili ne. Dobar brending vam uz mala ulaganja može doneti fantastične rezultate, ali moramo biti na oprezu i od obrnutog scenarija.

Cilj radionice bio je da razumemo osnovne koncepte brendiranja, uvidimo njegov značaj u odnosu sa klijentima (potrošačima), i polaznicima damo dobru osnovu za dalje učenje i usmeravanje aktivnosti organizacije u ovom pravcu.

Radionicu je vodio Ilija Dragišić osnivač I direktor kompanije DIMIS, osnivač startapa Buildcon i predsednik našeg Udruženja mladih privrednika Srbije (UMPS).