Kako kreirati razvojnu strategiju kompanije: Nenad Paunović

Posledica nedostatka jasno definisane strategije su problemi u organizaciji, planiranju, neefikasnost u korišćenju resursa, marketingu i prodaji, nedostatak kapaciteta i na kraju usporen ili negativan rast.

Definisanje strategije podrazumeva inicijativu u bilo kom od ovih domena poslovanja, u cilju boljih rezultata i pobede među konkurentima na izabranom tržištu.

U saradnji sa Privrednom komorom Srbije, organizovali smo radionicu na temu ” Kako kreirati razvojnu strategiju” koju je vodio Nenad Paunović suosnivač Serbian Venture Network (Seven), i organizatora najvećeg investicionog foruma na Balkanu “Belgrade Venture Forum” (BgVF). Imao sreću da radi za više stotina klijenata iz više desetina različitih delatnosti, među kojima su najpoznatiji Mercedes Benz, Delta Holding, Deka inžinjering (A blok), MasterCard, Carlsberg, Piraeus bank, Erste bank, Sandoz, Grand kafa, Cotrugli Business School, Phoenix Pharma, Komercijalna banka, Termorad i mnogi drugi. Radio je i na najvećim projektima podizanja konkurentnosti privrede koje su sprovodili USAID i EU.

Neke od tema kojima smo se bavili na radionici su: 

  • Šta su optimalni ciljevi rasta? Kako izgleda uspeh?
  • Tržište na kojem kompanija posluje
  • Na osnovu čega očekujemo pobedu na određenom tržištu?
  • Koja su nam znanja i veštine potrebni da bismo ostvarili pobedu?
  • Šta je od kapaciteta, sistema i procesa potrebno da bi se pobeda ostvarila?